Followers

click for translator to read artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Tuesday, February 17, 2009

Lanun mengganas di negeri pakatan

Posted by singamaraja

Ahlan Wa shahlan

Auuum !

RIBUT ! RIBUT ! RIBUT ! AND TAUFAN !

Di Malaysia sedang laris perniagaan manusia yang berhormat, targetnya adalah orang yang kurang siuman dan tidak berakhlak, namun harus saja di ingatkan bahawa setiap perniagaan itu pasti akan gagal secara total akhirnya kerna Gue percaya akan amaran Tuhan di dalam surah Al Anfal ayat 63

Firman Allah:

لوأنفقت ما فى الأرض جميعا ما ألفت بين قلوبهم

Maksudnya: Kalaulah engkau belanjakan segala harta benda yang terdapat di bumi, nescaya engkau tidak dapat juga menyatupadukan hati mereka, namun Allahlah yang menyatu padukan hati mereka

Apa yang sedang berlaku di Malaysia adalah perkara yang berkait dengan ayat di atas, Gue pasti di sanping amaran Allah tersebut maka bukan sekedar gagal pada akhirnya akan tetapi bala yang akan mengundang di dalam negara ini, kita sama-sama saksikan nanti

Singamaraja


15 comments:

Letícia said...

obrigada mesmo!
pena eu não saber ler em espanhol..

Blog do Franco said...

Hello Singamaraja!

I´m Readind yuor blog too!

Peace for you!

Follow Me! =D

Amaral said...

"Singamaraja", what a beatiful name!!!
Why do you not translate your blog?
An english version was a good idea.
Come back to my blog as soon you can!!!

ARIPI DE FLUTURE said...

hy, thank you for your visit.

qirMumtaz said...

Dari Allah kita datang...hanya kepadaNya kita kembali...

add said...

Kenapa menggunakan istilah lanun? Apakah baik sangat puak-puak pakatan?

Jutawan CPO said...

Add,

istilah lanun tu sebab terbukti kelanunan mereka... merompak duit rakyat akibat kebodohan rakyat sendiri. Bagi yg dah "tercelik", bagus.. akan dibukti pd PRU13 nanti. Puak2 pakatan belum terbukti lagi.. sok2ni terbukti... depa lak dipangggil lanun..

MAWAR BERDURI said...

salam singamaraja?

kalau dalam bahasa bugis maraja tu maknanya besar he he...hm? bagus juga gelaran tu utk pakatan lanun tahap sewel.

tersiratdantersurat said...

(nak mengaum juga)... AUUMMM...

huhu... nak menangis juga... melihat umat harini, mana satu puak nak diikut... duk tengah ok tak.

claudio said...

I invite you to visit my blog. you can find my last works of art at:

www.claudiotomassini.blogspot.com

yours Claudio Tomassini

aNaK BaPaK said...

salam..

buat renungan..

inilah lidah pemberi komen upahan UMNO/BN bila tak boleh berhujah..sekadar renungan..

----------------------------------------------
http://anakbapak8385.blogspot.com/2009/02/penderhaka-tuduh-nizar-derhaka.html

----------------------------------------------
haji Nizar said...
This post has been removed by the author.
-----------------------------------
February 18, 2009 2:43 PM
Adam said...
This post has been removed by the author.
------------------------------------
February 18, 2009 2:53 PM
Adam said...
Apakah yang boleh di ungkap PAS muri murid :

liPAS dan hamPAS cikgu..

bagus murid2, jangan ikut PAS..sebab diaorang ni mak diaorang kawin dengan khinzir kemudian baru dapat pengikut Pas.

jadi diaorang ni adalah najis mughalazah murid2..

baik cikgu..tapi ada satu ustaz tu kata kalau undi PAS dapat pahala..

ooo yang itu, orang PAS menganut agama nenek moyang, jadi diaorang memang suka hati boleh bagi pahala , dosa , serta tau sapa masuk syurga dan neraka...

tapi cikgu, orang PAS macam orang islam, pakai serban dan kopiah..

memang, tapi diaorang tak amalkan islam yang diturunkan oleh Nabi Muhammad, diaorang pakai benda tu supaya naik motor tak payah pakai topi keledar, dan saja utk fesyen.

tapi diorang pergi masjid surau..

haa murid2 jangan percaya..mereka hanya menggunakan surau dan masjid utk maki orang , mereka kan berlainan agama dari kita, jadi kalau jumpa dengan mereka halau mereka guna ayat kursi ye murid2..

baik cikgu...
--------------------------------
February 18, 2009 2:54 PM
Anonymous said...
memang betoi tu Adam..diaorang ni memang dari berlainanan agama kut..memaki orang macam takda kerja lain, aku nak pergi cari anak bapak ni, tengok sekolah mana dia mengajor..kut boleh transfer ke sarawak sampai pencen

---------------------------------

www.anakbapak8385.blogspot.com

Antonio Cardador said...

thank you for reading my blog!! I salute you!

A K U said...

Assalamualaikum...
Salam keimanan dan salam kemanusiaan buat para pencinta kedamaian... Saya berada di tengah-tengah dan hanya percaya kepada mereka yang ikhlas... Gunakan akal dan fikiran yang waras... jangan bergaduh dan porak-peranda kerana orang politik tapi bersatulah kita untuk menekan mereka dengan meminta keperluan kita..
Wassalam

Natiane said...

oi muito obrigada pela visita vou acompanhar seu blog beijos!

fred said...

I visited you, too, Singamaraja.
Thank you for visiting me.

Post a Comment