Followers

click for translator to read artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Tuesday, March 10, 2009

APSAL PEGANG COTA POLIS !

Posted by singamaraja

Ahlan Wa Shahlan

ADA TIGA BERITA JE

Berita satu

Semasa rakyat menunjuk perasaan membantah PPSMI di Kuala Lumpur maka ramailah polis yang mengawal perhimpunan itu, kemuncak dari tunjuk perasaan tersebut maka bom asap dan pancutan air berkimiapun di lepaskan, itu semua tak pe, tapi yang menghilangkan letih pada hari tersebut ialah peristiwa cotar polis kena pegang, he he he lawak betullah ! ishh ! maleh nak ulas la , bayangkan kalau cota polis kena pegang, apa yang ada pada polis lagi untuk buat senjata, cota hanya satu je ! penunjuk perasaanpun satu hal jugak !

Berita dua:

Kementerian siasat mahasiswa terlibat demonstrasi, eh ! kan ke pelajar berhak berdemonstrasi ! dan kan ke yang di perjuangkan itu adalah menuntut hak mereka, tentu lah mereka berhak berbuat demikian, alah jika nak bertindakpun biarlah menesabah ! dan di antara yang akan di panggil ialah 4 orang pemimpin pembangkang, di antara mereka ialah Presiden PAS, Timbalan Presiden PAS, Naib Presiden PAS dan ketua penerangan PAS, alah ! pegi je la , perjuangan kalian untuk anak-anak polis juga, procedur biasak !

Berita tiga:

Dr Hassan Ahmad (Pengurusi Gerakan Memansuhkan Pendidikan dan pengajaran Saint dan Matematik dalam bahasa inggeris) naik angin kat orang yang menentang gerakan mereka, sampai perkataan monyetpun terkeluar dari mulutnya, Huuh ! memang marah dia kat Hishamuddin menteri pelajaran Malaysia tu





2 comments:

gotahlantun said...

# KALAU HARTA ORANG LAIN PUN KAU NAK USIK ITU BERMAKNA KAU ADA MASALAH LAH TUH.

# ITU LAH MAK BAPAK SURUH BELAJAR TAPI KAU BUAT BENDA LAIN YANG KURANG BERFAEDAH, ELOK LAH TUH. DENGAR KATA KETUA PUAK LEBIH BAIK DARI DENGAR KATA MAK BAPAK.

# EEH!. ORANG YANG AMAT BERTAMADUN DAN AMAT TERPELAJAR PUN BOLEH MENGELUARKAN KATA2 SEPERTI ITU?. MELAYU.....MELAYI.....ISLAM....ISLAM.

Jumayatara said...

Setuju.. Belasah Terus belasah.

Perhatian kepada suami-isteri : Kempen KELUARGA BAHAGIA
Hentikan amalan seks oral. Hargai dan hormati bibir-bibir merah isteri anda, bibir yang mengaji kalimah-kalimah suci, bibir-bibir yang mendidik anak-anak anda.

Post a Comment