Followers

click for translator to read artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Tuesday, June 16, 2009

TERKINI, QALUAR KAMUK DARI PAS !

Posted by singamaraja

Ahlan Wa Sahlan,

GRRRRRRRRRR ! QALUARRRRR ! SAYA KATAK QALUARRRR !

TERKINI ! NIK AZIZ BERANG !

Astaghafirullah ! cool ! cool ! cool ! Hangpun Nasa satu hal juga, Hang dah tahu sekarang tengah panas Kerajaan Perpaduan awat hang sentuh lagi tentang Kerajaan Perpaduan kat dalam TV malam tadi, awat la hang nih, Hang bukan tak tahu orang tua tu tengah angin, la ni lagu mana hang nak selesaikan kes ni, hang kena ingat yang hang tu jadi MP kat negeri dia, so lagu mana hang nak bagi selesai itu hang punya pandai la, jangan nanti hang nak balik tengok kawasanpun tak boleh, naya hang ! ok hang pikiaq tengok la lagu mana nak bagi boleh bagi cool sama orang tua tuh ! hang lagu lah dulu sebelum hang jumpa dia, lagipun orang tua tu suka uleek kat dia, hang ingat tu !

2 comments:

sakurasa 2 said...

Salam kenal n terima kasih kerana sudi singgah ke alam fantasi sakura

sis_nita said...

salam ziarah dari saya..

Post a Comment