Followers

click for translator to read artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Saturday, January 2, 2010

ISU KALIMAH ALLAH

Posted by singamaraja

Ahlan Wa Sahlan

Maka berkatalah ALLAH bahawa orang-orang Yahudi itu mengatakan : " orang Yahudi berkata bahawa 'Uzair itu anak ALLAH dan berkatalah orang Nasrani bahawa "Isa anak Maryam anak ALLAH ertinya Allah sendiri yang mengatakan bahawa orang Yahudi berkata 'Uzair anak ALLAH dan Isa anak Maryam anak ALLAH, Allah maha mengetahu bahawa dua bangsa itulah yang mengatakan demikian

Maksud firman Allah di atas golongan Yahudi dan Nasrani sudah tahu siapa Tuhan mereka, iaitu ALLAH dan dua bangsa ini sudah ujud dan bertuhankan ALLAH dan ketika mana orang melayu atau orang-orang di rumpun melayu pada ketika itu masih bercawat dan tidak faham tentang Tuhan itu adalah ALLAH

Hari ini orang melayu cuba nak tahan orang lain gunakan perkataan ALLAH kerana takut mereka mempengaruhi orang melayu masuk agama kristian, siapa orang melayu nak tahan orang lain gunakan perkataan ALLAH ? Sedangkan ALLAH sendiri menyatakan bahawa orang Yahudi dan Nasrani itu telah mengenal tuhan mereka bernama ALLAH sebab itu ALLAH menyatakan bahawa merka mengatakan 'Uzair itu anak ALLAH dan ISA itu anak ALLAH

Sebenarnya UMNO atau orang melayu nak tutup kejahilan mereka kerana tidak berjaya mendidik bangsa dengan ilmu akidah, nah sekarang terimalah padahnya senjata makan tuan

2 comments:

baginda® said...

Camni pandangan baginda, Keputusan itu adalah dari makamah tinggi, belum lagi masuk makamah rayuan dan persekutuan abih ape yang umno nak tunjuk Hero? Kedua Pembaca ingat tak kes DS Nizar yang disah MB Perak yang sah poleh makamah tinggi? Ape jadi keputusan itu? Tak sampai 24jam Umno telah membayar makamah Rayuan untuk menukar keputusan.. Hebat tak Umno? Hero tak Umno?

Jadi Kenapa kes ini yang mungkin Umno sebenarnya tak ambik kesah pun dan mengapa tak mahu buat macam kes DS Nizar haritu.. Kurang 24Jam boleh tukar keputusan... Hahahaha! Sebuk nak berdemonstrasi dulu kenapa? Kesimpulannya Umno nak tipu kita, nak tunjuk depa hero kat kite, ialah Pogram Umno Juara Rakyat kan dah nak lancar! Ape Kes Umno! Dalam poket lagi lah!

singamaraja said...

Ahlan Wa Sahlan

Terima kasih baginda, komen yang bernas, maksudnya ada isu lain ek

Post a Comment